Foto´s deel 3 - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Mieke en Bie - WaarBenJij.nu Foto´s deel 3 - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Mieke en Bie - WaarBenJij.nu

Foto´s deel 3

Door: Mieke y Bie

Blijf op de hoogte en volg Mieke en Bie

08 April 2009 | Paraguay, Asunción

Vanaf nu is ons fotoalbum ook weer aangevuld met nieuwe foto´s, waaronder die van Bolivië.

Jullie kunnen deze vinden op dezelfde link:

http://www.mijnalbum.nl/Album=PAUNE8YO

Geniet ervan!!!

  • 08 April 2009 - 20:52

    Yvonne Van Meegeren:

    Nog 4 dagen... De tijd is eigenlijk omgevlogen. Althans voor ons lijkt dat zo. Ik denk dat Guy heel blij is wanneer hij je weer ziet.
    Op onze mail hebben we vandaag 11 berichtjes van jou binnengekregen, gepost tussen 2.04 uur en 2.32 uur. (Liever een paar keer te veel dan helemaal geen). Volgens mij had je net de foto's erop staan toen ik keek. Ik zag bij het bekijken van de nieuwe foto's dat ik maar twee voorgangers had. Nou wat hebben we genoten van je verhaal. En de foto's! Bepaalde foto's kan ik met die van Monique vergelijken. Die mooie bergpartijen met laguna's. De foto's van de zoutvlakte met dezelfde trucage van perspectief, het badderen in het warme water, maar o zo leuk voor ons om te bekijken. Ik heb niet gehoord dat Monique ook de mijnen heeft bezocht. Dat zal zeker indruk hebben achtergelaten. Wat zijn wij toch bevoordeeld. Was het trouwens niet gevaarlijk om die dynamiet naar beneden te brengen? Er hoeft maar een gek rond te lopen die zijn sigaret eventjes aan het lont houdt. 'Bang' een grote knal en weer een gat erbij. Daar wil je toch niet te kort in de buurt zijn.
    MIEKE EN BIE GENIET NOG LEKKER VAN DIE LAATSTE DAGEN. WIJ WENSEN JULLIE IN IEDER GEVAL NOG HELE FIJNE DAGEN EN EEN RUSTIGE EN BEHOUDEN REIS NAAR JULLIE THUISFRONT.

  • 10 April 2009 - 20:09

    T. Rita:

    waw Bie, da is een fantastische serie foto's. Als je dat met eigen ogen kan bewonderen... We horen er nog wel van als je terug in de Zuut bent.
    Tot gauw !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Paraguay, Asunción

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 April 2009

Foto´s deel 3

04 April 2009

Libertad vs Guaraní - Aventura

28 Maart 2009

Santani

16 Maart 2009

eerste dagen stage pediatrie

02 Maart 2009

Weekje vakantie - Bolivië
Mieke en Bie

Actief sinds 05 Jan. 2009
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 12703

Voorgaande reizen:

09 Januari 2009 - 12 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: