foto's - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Mieke en Bie - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Mieke en Bie - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Mieke y Bie

Blijf op de hoogte en volg Mieke en Bie

14 Februari 2009 | Paraguay, Asunción

hallo daar!!

Er staan weer wat nieuwe foto's in onze album, dezelfde plaats en naar beneden scrollen...

http://www.mijnalbum.nl/Album=PAUNE8YO

Op dit moment zijn wij druk bezig met ons stagewerk, zodat het even stil is op onze blog.

Wel kunnen we nu al even zeggen dat we van huis veranderd zijn. We wonen nu in Asunción zodat alles een stukje dichterbij is en onze verblijfplaats ook een beetje goedkoper is.

Verder wil Bie iedereen heel hard bedanken voor de berichtjes voor haar verjaardag, super tof!!
Het was zeker en vast een geslaagde dag! :-)

  • 23 Februari 2009 - 16:48

    Ons Ellen:

    Hej ladies ginder achter ver: het is weeral eventjes geleden dat ik jullie nog gehoord heb!!
    Geniet van Bolivia ! en geniet voor mij een beetje bij!!

    Dikke zoen Ons El

  • 25 Februari 2009 - 18:19

    Greta En Paul:

    dag bie we wensen je daar een leerijke ervaring in paraguay en nog een heel late verjaardagswens met wat extra hulp aan de pc is me dat dan toch gelukt veel groetjes greta

  • 26 Februari 2009 - 12:42

    Jelke:

    Hai Mieke en Bie!
    Leuk om te lezen dat alles nog steeds goed met jullie gaat. Zo te zien genieten jullie ervan en hebben jullie al de juiste mensen ontmoet, ik wens jullie echt het allerbeste.
    Ik mis Paraguay soms verschrikkelijk. Dan zet latino-muziek op in de dokterskamer om me beter te voelen :-) maar over het algemeen valt het hier best mee in Diest! vooral op spoed is het lollig (soms druk en natuurlijk iets minder spectaculair dan in Emergencias..)

    Doe ze daar heeeeeel veel groetjes!!!!!

  • 18 Maart 2009 - 21:46

    Geert:

    Hé, Fientje, leefde nog??
    al aant aftellen, of nog geen heimwee...hier alles ok hoor, al een weekske goed weer na ne zware winter, en verder draait den bol gewoon verder hé...laat nog es wat horen hé!

    Groetjes Van Zuut 32

  • 20 Maart 2009 - 19:59

    Els Joosen:

    Hey Bieke ,

    geniet daar nog van de laatste weken in het verre Bolivia! Het was leuk om zo te kunnen meevolgen en stiekem ben ik toch jaloers omdat ik niet op buitenlandse stage ben gegaan...is volgens mij echt een unieke ervaring! Doe het nog goed daar en tot nog is!
    Groetjes
    Els
    (uit het verre Hoogstraten)

  • 25 Maart 2009 - 21:04

    LeenB:

    Halo Mieke hoe is het daar ginder ? nog alles in de sjakosj,ik had van uw mama gehoord dat het zo goed was geweest en dat ze er zich aardig hadden geamuseerd.

  • 25 Maart 2009 - 21:08

    Leen B :

    Nog even een nieuwsje melden,Dr Ine Libbrecht is zo pas bevallen van een flinke tweeling 2 meisjes leuk he! nog vele groetjes en geniet er nog maar goed van doei.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Paraguay, Asunción

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 April 2009

Foto´s deel 3

04 April 2009

Libertad vs Guaraní - Aventura

28 Maart 2009

Santani

16 Maart 2009

eerste dagen stage pediatrie

02 Maart 2009

Weekje vakantie - Bolivië
Mieke en Bie

Actief sinds 05 Jan. 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 12704

Voorgaande reizen:

09 Januari 2009 - 12 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: